Electricity Saving Box In Bulgaria

 през годините методТарифите се повишават: как да плащаме по-малко за електричество? Ето един изпитан през годините метод...




Здравейте, приятели!


Днес всички си задават следния тревожен въпрос: КАК ДА НЕ СЕ РАЗОРИМ ЗАРАДИ СМЕТКИТЕ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ? Тарифите се повишават рязко и в пъти. Моите абонати започнаха да плащат по 2-3 пъти по-високи сметки само в рамките на няколко месеца. По-рано аз просто им препоръчвах да пестят електроенергия: да използват енергоспестяващи лампи, да пускат пералнята и съдомиялната само когато машината е пълна и т.н. Но сега тези препоръки са безполезни, тъй като цените растат главоломно. 90% от нашите съграждани ще трябва да дадат цялата си заплата, за да покрият сметките за електроенергия още през декември и януари, дори да не включват осветлението и да мият всичко на ръка.


Аз знам един ефективен метод да намалите вашите сметки от 2 до 4 пъти. Длъжен съм да го споделя с вас.


Като професионалист се срамувам да призная, че не друг, а моята съседка ми отвори очите за този метод. Тя няма нищо общо с електроинженерството, така както аз нямам никакво понятие от балет. Двамата се заговорихме наскоро и тя ми разказа за едно устройство за пестене на електричество, което си купила преди 6 месеца. Тя твърдеше, че сметките ѝ за ток действително са се понижили с този уред. Иска ми се да можехте да я видите как го хвалеше! Но аз съм скептик, вярвам само на фактите — затова не ѝ повярвах, докато тя не ми показа сметките си преди и след като беше започнала да използва устройството. Вижте сами — след инсталирането му, сметката за електроенергия става 2-2,5 пъти по-ниска! На фона на настоящата енергийна криза и скока в тарифите! Можете ли да си представите?




Разбира се, като електротехник аз проявих интерес и я заразпитвах за подробности. Съседката с готовност ми разказа всичко. Тя има три деца, така че семейството използва пералнята и съдомиялната, мултикукъра и електрическата печка постоянно. Имайки предвид, че цената на тока ще повишава през ден, една голяма част от бюджета ѝ отиваше за режийни сметки. Обаче всичко се променило с Electricity Saving Box. Моята съседка го купила без особена надежда, че ще помогне, а се оказало, че е взела правилното решение. Уредът се инсталира и ползва лесно — просто се включва в електрическата мрежа. Това е всичко! Дори малко дете може да се справи с това!


Electricity Saving Box започва да работи в момента на инсталирането си. Месец по-късно вие ще се почувствате щастливи, когато получите сметката си за електричество. Преди да инсталират Electricity Saving Box, тяхното обичайно потребление на ток било 639 kW на месец, след това — 258 kW месечно — тоест два пъти по-малко!


Експериментът потвърди ефективността на Electricity Saving Box.


Позволете да ви напомня, че аз имам 20-годишен опит в областта. Обаче не можех да повярвам, че подобно малко устройство може да ви помогне да спестите ТОЛКОВА МНОГО пари. Затова аз реших да си изясня на какъв принцип работи. В края на краищата, аз също трябва да икономисвам пари.


Потопих се в темата и открих, че ефективната енергоспестяваща технология е разработена в Япония. Тя се прилага широко в електромобилите, включително в широко известните коли Tesla. Тази технология е евтина и лесна за използване. Хората я прилагат успешно в домовете и бизнеса в САЩ, Япония, Южна Корея, а сега и в Европа. Най-важното е, че тази икономия е напълно законна. Единственото, което трябва да направите, е да включите Electricity Saving Box в електрическата мрежа.


Моят експеримент: Уредът ме заинтригува не само като електротехник, но и като човек, който консумира енергийни ресурси. Честно казано, писна ми да давам толкова много пари за сметки, затова реших да изпробвам Electricity Saving Box. Поръчах го директно от производителя и след 4 дни получих пратката.



В кутията беше устройството и проста инструкция за употреба. Това нещо се оказа толкова лесно за ползване, че всяка домакиня може да се справи с него.


За начало, аз включих прахосмукачката в контакта и проверих колко енергия черпи (kWh, с други думи колко пари плащаме) преди и след включването на

Electricity Saving Box в мрежата.


Преди свързването на Electricity Saving Box, ватметърът показваше, че номиналната мощност на прахосмукачката е 1053V:





Показанието на ватметъра след като включих 

Electricity Saving Box в мрежата:





Аз не можех да повярвам на очите си: консумацията на електроенергия се понижи двойно след свързването на Electricity Saving Box!


Почувствах се засрамен, защото въпреки че съм електротехник, научих за това решение от моята съседка. Когато изчислих сумата пари, която можех да съм спестил, изпитах дълбоко съжаление, че не знаех за Electricity Saving Box по-рано.


Изминаха две седмици, откакто започнах да използвам Electricity Saving Box. Консумацията на електроенергия в къщата ми спадна с 65% за 15 дни! Умишлено не се опитвах да правя икономии и използвах домакинските уреди без никакви ограничения. Направих следната калкулация: в рамките на 6 месеца щях да спестя толкова пари, колкото е месечната ми заплата. Не е лошо, нали? Мисля, че това е чудесен шанс да избегнете да харчите безбожни суми пари за електроенергия и да похарчите тези пари за други неща. Сега не се страхувам от сметките за електричество, защото знам, че мога да спестя пари от тока. Не се страхувам, че ще затъна в дългове и ще ми отрежат на тока – моите сметки няма да останат неплатени.


Моята присъда гласи: Electricity Saving Box действително работи. Сега да кажем няколко думи за цената. Аз проверих много различни уебсайтове и мога да кажа уверено, че

 Electricity Saving Box се продава на най-ниска цена на официалния уебсайт. Още повече, че сега там действа 50% отстъпка — така че вие можете да спестите още повече пари! При това услугата включва доставка.


Последното нещо, което искам да кажа е: не се страхувайте от сметките за електроенергия, повишените тарифи и че могат да ви спрат тока в резултат на неплатени сметки. Можете да плащате за електричество, без да задлъжнявате. С 

Electricity Saving Box това е лесно!





Order Electricity Saving Box

Коментари


Радина 09.05.2023

Аз също купих Electricity Saving Box наскоро. Инсталирах го сама, без никакви проблеми. В резултат на това спестих доста пари в рамките на 3 месеца. Консумацията ми на ток намаля два пъти, въпреки че ползвам електричество толкова интензивно, колкото и преди. Доволна съм, че технологията работи в наша полза.


Михаил 09.05.2023

В началото и аз бях много скептично настроен към Electricity Saving Box, честно казано. Но промених мнението си, когато получих сметката си за електричество, която беше ⅔ по-ниска от обикновено. Аз съм технически грамотен човек и съжалявам, че научих за това устройство една веотдавна. Наистина е страхотно.



Ивайло 09.05.2023

Ну да, неплохо так, около 500 Лева ежемесячно в семейный бюджет, смотрите сами. Согласен с автором — экономии много не бывает!


Петър 10.05.2023

Цените скачат всеки ден, опасявам се, че ще трябва да давам цялата си заплата за електроенергия. Твоята информация за Electricity Saving Box е много навременна, благодаря ти!


Калоян 10.05.2023

Когато си купих Electricity Saving Box, аз не бях сигурен в ефективността и безопасността на този уред. Но само месец по-късно всичките ми съмнения изчезнаха — сметките ми за електричество намаляха двойно благодарение на това малко устройство. Като цяло сравнете сметките и ще видите, че Electricity Saving Box работи!





Станислав 10.05.2023

Аз живея къща и сметките ми за електроенергия са много високи. Затова поръчах Electricity Saving Box на уебсайта на производителя и се възползвах от 50% отстъпка. Остава да видим как ще работи това нещо.


Евелина 10.05.2023

Наскоро аз и съпругът ми се върнахме от Южна Корея. Там всички домакинства използват това устройство! Разговаряли сме с местни хора и те казват, че животът им би бил значително по-труден без това устройство. Там заплатите не са големи. Благодарение на уреда те могат да спестяват до 30-50% от сметките си за ток! Донесохме си
Electricity Saving Box
от Южна Корея, когато никой друг тук дори не беше чувал за него.


Кристина 10.05.2023

Благодарение на Electricity Saving Box, аз започнах да плащам 2-2,5 пъти по-малко пари. Ето ги и доказателствата! По-добре да похарча спестените пари за себе си, отколкото за сметки за комунални услуги! Благодаря ви!




Поръчайте Electricity Saving Box
  

Post a Comment

Previous Post Next Post